Sunday, May 17, 2009

Selamat Datang platinum-z

Dengan Bermodalkan RM50 Sekali Sahaja!!!!
Anda Mampu Mendapat Tunai Setiap Hari Sehingga Maximum RM3000 Sehari!!!!

Tanpa Jumpa Sesiapa!
Tanpa Menjual!
Modal Sekali Tanpa Mantain

Tak Menaja Pun Tetap Dapat Downline!
Dari Sistem Auto Dan Re-Entry
SISTEM TAK AKAN TEPU

Anda Harus Faham ! INI……
Bukan Skim Cepat Kaya
Bukan Skim Piramid
Bukan Pelaburan Internet
Bukan Derma Ikhlas
Bukan MLM
Bukan Jual TOP UP
Bukan TD TONE MOBILE

Konsep Yang Mudah! Hanya Program Penggunaan Airtime(Waktu panggilan) Sambil Menjana Tunai Setiap Hari… Program dari Platinum-Z

Kenapa Anda Dibayar Bonus??? Syarikat Telekomunikasi lain seperti Maxis/Digi/Celcom menggunakan pengiklanan di media massa/electronik...tetapi Syarikat Telekomunikasi ini menggunakan networking untuk promote produk'air time' mereka..Jadi kos pengiklanan yang berjuta ringgit tu akan dibahagi pada kita yang tolong promosi dalam bentuk networking...semua orang untung!Hasil yang Halal!

Hanya Top-up Mole Point untuk buat panggilan dan kembangkan rangkaian anda dengan cara promote website anda sahaja(website promosi ini PERCUMA kepada anda dengan nama anda sebagai penaja bila daftar)..boleh menaja dengan bonus setiap hari atau bonus yang melebihi RM55 setiap minggu akan di bank in ke akaun anda..Mudah Dan Ringkas!!!!!

Modal sekali..Tanpa mantain(Automaintain)..setiap bonus tolak 20% untuk Reentry..setiap Reentry anda dapat lagi air-time(waktu panggilan)FREE dan dapat bonus..Air-Time banyak..jimat prepaid/postpaid anda.."bergayutlah" berapa lama yang anda mahu..FREE!FREE!FREE! dan dapat bonus lagi..BUAT SECARA SANTAI SAHAJA.."RM50-RM1000 seminggu...sapa nak bagi!".

TANPA BAGI Duit dan AMBIL Duit dari sesiapa PUN..join dengan hanya beli mole point RM50 distokis di bawah dan taip SMS sahaja(Langkah2 diruangan log in ahli bila anda daftar percuma...DAN TAK PAYAH JUMPA SESIAPA PUN UNTUK MENAJA ...HANYA PROMOSIKAN WEBSITE INI DENGAN NAMA ANDA SEBAGAI PENAJA SAHAJA..

Untuk Postpaid (talian berbayar) atau Prepaid (Prebayar), semua line Digi, Maxis, Celcom, U- Mobile Dan untuk Semua Golongan, Bangsa Dan Warganegara Malaysia Atau Asing.


Pz2u.OteloPro.Com

1 comment:

Adakah ANDA Dalam Situasi Ini?


Diberhentikan kerja oleh majikan anda?

Ditawarkan VSS (Skim Persaraan Sukarela)?

Pesara atau akan bersara?

Mencari peluang bisnes baru?

Masih menganggur? Ingin Berdikari?

Surirumah? Ingin cari pendapatan tambahan?

Sedang mencari tip bisnes?

Jika ya, join platinum-z